Thursday, October 8, 2009

mak temah

Cerita Panas - Mak Temah

petang itu seperti biasa saya pergi ke belakang stiore kilang aku untuk check barang2 yang diturunkan oleh dealer. masa tu seorang pompuan melayu yang sedang siap2 nak balik...tapi oleh kerana waktu dah mengjangkau pukul 6.30 prtang, nafsu aku melonjak-lonjak.


aku ajak mak temah tunggu sekejap sebaba ada benda special untuk dia.
aku kata aku jumpa seratus ringgit kat tepi store dia tadi. saya pun hulurkan wang tu kpdnya(yang sebenarnya wang aku). dia terus ambil dan nak pulanng. aku kta aku nak reprt pada pihak atasan. dia takut. i pun suggest dia kena buat sesuatu untuk i..dia tanya apa dia? i kata nak borak2 dengan dia..baiklah tu..katanya...dia pun duduk dalam store dia. i dah tak tahan ...i cakap kalau dia tak nak diambil tindakan, dia kena ikut cakap aku. tapi aku janji wang seratus ringgit itu dia punya.


aku tutup dan kuncikan pintu. lampu dipadamkan jugak.
i terus peluk dia..hisap tengkak dia..dalam rasa ketakutan dan ghairah dia biarkan sahaja.i buka butang bajunya dan lepaskan kancing colinya.mak temah ngerang kecil2.i terus hisap teteknya yang dah tua..ini yang menghairahkan aku. otang tua2 macam dia dah lama tdak dibuat begitu. dia rasa sungguh sedap. unruk tidak menaggalkan masa..i tanggalkan seluarnya dari belakang, terus i tajikan konek aku dalam lubang yang berbau tu. i terus taji sekuat-kuatnya...berminyak-minyak dan bunyi cip-cap kedengaran.i dah tak kisah...i teruskan hanyutan i sehingga i pancut segala air mani akau kedalam. lepas tu i cabut.tapi dia tu gembira jugak dengan rm100 tu. i rasa macan seorang laki sejati. telah pun mengerjakan pompuan tua di store kilang.