Friday, October 9, 2009

Cikgu Nicky Cerita Panas

Cikgu Nicky

Sepanjang hayat saya, saya tidak pernah mempunyai hubungi sex dengan ciksu saya apatah lagi cikgu yang lain dari bangsa saya. Namun, pengalaman semasa saya dibangku sekolah ini adalah satu-satunya memori yang tersimpan dalam hati saya sehingga hari ini.

Nasib saya baik selepas Tingkatan 5, saya dihantar ke sebuah sekolah berasmara penuh . Dalam sekolah ini, hampir semua pelajar adalah pelajar Melayu dan saya adalah pelajar Cina tunggal dalam kelas saya. Walaubagaimaman pun, saya tidak mempunyai masalah dalam pergaulan saya dnegan rakan sekolah mahu pun guru kelas saya, khususnya Cikgu Nick , seorang guru yang berkulit putih dan manis.

Cikgu Nicky , seorang wanita Melayu dalam lingkungan umur 35 tahun adalah seorang graduan yang berkaliber. Caranya mengajar banyak menarik minat peljar dalam kelas saya. Beliau serious dnegan pengajarannya tetapi, hatinya lembut bagai sutera.Walaupun banyak budak kelas saya yang malas, tetapi, Cikgu Nikcy akan terus memberi rangsanan kepada mereak sehinggakan hari ini, kelas kamilah yang paling bayak ke Univeristi.